Tuesday, May 06, 2008

【保の物】泰國孖寶:CLINDA-M & CLINDA Natural Scar Gel

好耐之前已經勁想寫呢篇野,但成日有其他事發生,轉個頭又唔記得咗~~

其實係上年8月尾我去泰國,已經首先試用左CLINDA-M既暗瘡水,果時呢支野都係岩岩hit左冇耐(好多香港人同台灣人去晒掃貨),所以去到泰國都要搵左幾間藥房先買到!!

你知啦,去到泰國日日晒太陽,又勁食海鮮同酸辣野,好難唔生瘡瘡架麻~~咁好彩,我去到泰國第二日就已經買到呢支野,當晚仲即時用添~~





功效:

暗瘡水 - 內有成份為Clindamycin Hydrochloride (1%) = Dalacin,醫生常用治療暗瘡的其中一種處方藥物。它能將暗瘡去紅消炎,當感到暗瘡開始想生時就用,消炎又殺菌,令暗瘡加快凋謝;又可以清潔粉刺污垢,它通過剝落死的皮膚細胞和清除毛孔防止身體粉刺形成。



需然我覺得佢既效力冇傳聞中咁勁,但經我早晚一滴係d瘡瘡上面,唔經唔覺d瘡瘡都細粒咗。但以我經驗所得,其實d瘡瘡需然係細左或表面上睇黎好左,但其實佢仲係到,所以我最終根治方法都係要"芝"返個頭出黎!!


但唔知係咪用耐左既關係,我開始覺得呢支野唔多work,所以加下我都只係當佢係一支消炎藥水咁搽!!不過有一支旁下身,都幾好既~~

而另一支叫CLINDA Natural Scar Gel就差d啦~~~之前見d人講到佢去印好得咁,而我果次去泰國又入唔到貨,之前見有朋友去開咪托人幫手買返一兩支囉。唉,諗住同一間廠出,都唔會差得去邊啦,點知呢支野真係冇乜料到~~
我用左成4-5個月,都未見d印有好轉,反而我諗我用aloe可能仲好d添!!




所以總括黎講,如果有姐妹去開泰國又想買呢兩支暗瘡水&去印膏,我會highly recommand只係入幾支暗瘡水好啦~~支去印膏呢,我就覺得無謂"side"錢囉!!

CLINDA-M暗瘡水 = THB 58/HKD 14.70 @0.25

CLINDA Natural Scar Gel去印膏 = THB 49/HKD 12.30 @0.25 

咁平,想買幾多都得啦~~


1 comment:

  1. (Empty)
    [版主回覆05/14/2008 10:02:00]多謝你呀~~
    但我仲未結婚,更加未做人亞媽~~

    ReplyDelete