Friday, July 09, 2010

Marriott Vacation Club

唔知大家有冇聽過Marriott Vacation Club呢??


我就真係唔知not until yesterday,我出席左佢地既seminar。其實所謂既seminar最主要都係想sale Marriott旗下既vacation plan!!


講返點解我會得到invitation呢?? 係因為呢排我同老公plan緊9月去Okinawa既時候,我見旅行社有安排入住Marriott Okinawa Resort & Spa,但價錢幾貴架…所以我都係睇下佢個website就算,都冇諗過真係要入住。


但點知上星期日o係沙田買完"食送"攞住一揪二lung既食物時,俾我見到Marriott既counter,又見佢地好似sale緊d hotel package,咪去八掛下囉。行到去counter有個好好笑容既女仔問我地係咪想去旅行,我地話未sure幾時去(緊係唔講咁多野俾佢知啦)只係想知佢地係咪有special offer?? 我地講話想去Okinawa既Marriott,佢話加下有個special offer入住兩晚都只係HK$1,199!!  (姐係一個人就返起都只係HK$300/nite;住5★喎想點?)


OH MY GOD!! 咁抵??


Haaa~~ 緊係冇咁大隻xx隨街跳啦!! 佢話佢只係負責俾個invitation我地,我地係需要attend佢地既seminar先可以有呢個offer。不過佢講detail俾我地聽之前已經問我地係咪over 30同埋我地係咪夫婦/情侶,其實我開頭都覺得有d怪,不過later on我就明白點解會咁問。


OK,我地諗諗下都去得過既…加上佢打住Marriott既旗號應該唔會好似其他衰既Vacation Club咁,落閘放狗既(因我哥哥之前有過呢個experience,係超唔開心既經驗);所以就book左琴日上去聽下。


講真,未去之前都真係有d驚好似新聞上成日講既騙案咁架,所以去之前都上網做過下research,見好多人去左冇join會藉都冇問題先去。


我地book左8:30果場seminar,需然之前invite我地既女仔叫我地早少少上去食點品同飲野,但我就唔想咁早上…最好係遲到早走,haaa~~不過我地都冇遲到,唔多唔少8:29先上到去。上到去已經見到好多人黎左食緊野,有d人仲要食得唔好waste,一連食幾件cheese cake!!


其實整個過程我都唔覺得佢地好hardsell,佢地都只係介紹公司既background同埋會藉既運作。其實佢地個vacation point係點計既呢?? 我用我仲記得既資料提供一下:


(本來佢話最平既plan)


30,000 points/year


HK$29x,xxx


Management Fee: $6,300/year


(再問之下,仲有再平d既plan)


15,000 points/year


HK$116,xxx


Management Fee: $3,200/year


全部都係要先俾10% deposit,其後既數就可以choose分別用4年黎供or10年黎供。供既費用係以每個「月」供黎計,但佢地個介紹list係寫(eg. HK$2,xxx/4year),如果一個唔小心會以為係以年黎計。


好再我同hubby都睇過人地既分享,所以一早有共識就係唔會join!!  所以佢地講晒佢地要講既野,我地話加下冇咁既興趣。之後個sales會搵個senior既sales再同我地講多次個價,問我地會唔會考慮個佢地既member,我都係話唔會啦!! 佢地都冇再講d乜,就送左我地走lu!!


走果時個sales哥哥仔都好好禮貌架,所以我都冇乜hard feeling,反而個senior sales態度唔係太好,好大口氣咁! 講真,我唔join唔係因為我冇錢,而係我覺得我冇咁既需要姐!! 就算我真係冇錢,唔表示我將來冇,我身邊既朋友冇!! 如果我想介紹,我大可以叫我老闆join添。


其實話8:30開始,其實搞搞埋埋都要9點左右先開始,聽埋講埋最後11點我地先走!! Anyways,最開心係我地最後係攞左佢既hotel coupon (可以用HK$1,199入住Marriott Okinawa兩晚)同埋City Super $300 coupon。


分享係咁多!! 其實Marriott Vacation Club sale既plan都唔係join唔過既(我聽既時候都有d心動架),只係會藉真的太貴了。


p.s. 今晚又要再拮「針」啦…緊張ing!!


p.p.s. 呢個weekend會去旅行社confirm酒店&機票,再打埋電話去Marriott book Okinawa既房。


OKINAWA~~~~~ I'M COMING!!!


1 comment:

  1. 有嘀人無定力山呀﹗
    你好勁wor ~~~
    [版主回覆07/12/2010 14:34:00]咁又係呀~~ 不過我諗如果係去聽人地sale化妝品既野,我都會冇定力....

    ReplyDelete