Monday, January 21, 2008

最差勁的戲~《末世凶煞》


琴日去左睇早場~~~


我都好耐冇睇早場啦...因為星期六/日仲要早起身都係件幾辛苦既事黎...


但為左平,為左save返果少少錢~~我地揀左去MK既百老匯到睇《末世凶煞》(Cloverfield)~~


而點解會揀呢出戲呢...係因為我地根本唔有乜戲好睇

,而係MK呢出戲咁岩有早場中最遲既一場,which is係10:50a.m.!!


唉,點知咁就出事啦~~~我真係從來未睇過一出咁差既戲~~


成出戲都只係睇住d人點走,個男主角點樣由一個地方走去另外一個地方搵佢個女朋友~~而呢出戲係用左documentry既手法去影~~姐係我係當時人咁,攞住個camera一影走一路影。大家試諗諗,佢咁影法~~個畫面一定係會fat來fat去啦~~


我平時望住個魚缸耐少少都有d頭暈,而呢個導演咁拍發~~真係睇到我想嘔!!根本上我要睇15min再睇其他野一陣或者恰埋雙眼一陣,先可以繼續再睇~~


唔制呀~~人地明明係想睇《Aliens v.s. Predator 2》架麻~~

激死人啦!!激死人啦!!


啦,唔好話我唔提你地啦~~真係千其咪去睇呀


1 comment:

  1. 我細佬睇左呢套戲, 佢睇完都叫我唔好去睇,睇怕斬真係好差好差~~
    [版主回覆01/28/2008 16:54:00]如果你唔想睇到有想嘔既感覺,就千其咪去~~

    ReplyDelete