Wednesday, October 29, 2008

日本血拼之旅 : Day 6~Part A

{日本血拼之旅 : Day 6 (Aug 22, 2008) 五}


池袋(Ikebukuro)-->築地市場(Sukiji Market)


見到呢個牌同紅色既郵箱加埋果陣魚"聲"味,就知我地已經黎到築地市場



*呢d魚黎架,佢地係到運緊貨*


未去排隊食壽司之前,周圍行下先~~



*呢d係乜~~咪係wasabe囉,日本人鍾意用手磨既!!



*呢到d衫好有特色架,食完野我地返黎買左幾件留念*


都晏啦,我地啦啦聲行去睇下壽司店多唔多人排隊先。其實除左「壽司大」同「大和」,「大江戶」(註:呢間係食丼飯既) 同「鮨文」都係比較出名同好食既店舖。



*最後我地都係揀左食「大和」(因為當時最少人排)*


*我地排隊時偷影既*


因為店舖太細,佢安排唔到4個位俾我地,所以我同wen哥佢地分開食。以下係我地食既餐同埋另外再叫既壽司!!


可能去過既人都好奇怪點解我會有另外叫既壽司,原因係我地冇order佢地一人一個既set餐(大多數人都係叫set);我地只係叫左一個set加另叫壽司~~因為我知我地根本食唔晒!!需然佢地唔係咁鍾意我咁叫法,但我冇理~~


同埋以前我見好多網友去完都影好多相,但我聽返wen哥講,佢坐果邊唔俾佢影相,因為會食得慢左。



*真係又好食,又大件~~超滿足!!*


食完我同honhon首先出黎,之後問返wen哥,佢地都係叫一人一個set,埋單貴過我地

~~


0 comments:

Post a Comment